• Lidmaatschap

Vanaf welke leeftijd kun je bij ons handballen?

Iedereen vanaf 5 jaar is van harte welkom om te komen handballen bij HV Duiven. Om te kijken of handbal de sport voor jou is kun je kosteloos een maand meetrainen.

Waar trainen en spelen we?

HV Duiven traint en speelt in sporthal Triominos: zaal Endesprong, aan de Eltensestraat 4 in Duiven.

Klik hier voor de actuele trainingstijden.

Proeftraining

Wil je een keertje mee komen trainen.  Neem dan even contact op met de ledenadministratie, dan zorgen we er voor dat je bij de juiste groep meetraint en de trainer weet dat je komt.

Gelrepas

HV Duiven is aangesloten bij de Gelrepas, dus je lidmaatschap kan ook hiermee betaald worden. Klik hier om naar de Gelrepas-pagina te gaan van HV Duiven.

Heb je nog vragen?

Mail naar ledenadministratie@hvduiven.nl.

Lid worden?

Klik dan op het aanmeldingsformulier

• Contributie seizoen 2023 - 2024

Categorie Geboorte jaar Contributie per maand
    Kabouter vanaf 2017 € 6,-
    F jeugd 2015-2016 € 9,-
    E jeugd 2013-2014 € 10,-
    D jeugd 2011-2012 € 13,-
    C jeugd 2009-2010 € 15,-
    B jeugd 2007-2008 € 17,-
    A jeugd 2005-2006 € 21,-
    Senioren 2004 en eerder € 29,-
    Senioren Midweek-competitie 2004 en eerder € 16,50
    Trainend lid (niet spelend) n.v.t. € 15,-
    Niet spelend / niet trainend lid n.v.t. € 7,50
    Donateurs n.v.t. € 11,50  per jaar

De contributie wordt per automatische incasso geind, tenzij anders met het bestuur schriftelijk is overeen gekomen.

De contibutie is gedurende het gehele handbalseizoen verschuldigd (dus 12 maanden). Ook indien men tijdens het lopende seizoen eerder opzegt dient de volledige contributie voldaan te worden, mede doordat de vereniging voor een vol jaar o.a. contributie aan de bond verschuldigd is. In overleg met het bestuur kan hier eventueel van worden afgeweken.

• Lidmaatschap beëindigen

We hopen uiteraard dat je vele jaren lid blijft, maar mocht je toch je lidmaatschap willen beëindigen, dan dien je dit schriftelijk, met opgave van reden, voor 1 juli te laten geschieden.

Opzeggen kan alleen schriftelijk.

E-mail voor schriftelijk opzeggen: ledenadministratie@hvduiven.nl

Je krijgt een schriftelijke bevestiging van de opzegging vanuit de ledenadministratie.

Indien er niet voor 1 juli schriftelijk opgezegd wordt, zal de volledige contributie voor dat komende seizoen in rekening worden gebracht. Het contributiejaar van HV Duiven loopt van 1 juli t/m 30 juni.