• PR-commissie

Dit doet de PR-commissie:

Als PR-commissie zijn wij verantwoordelijk voor de verenigingscommunicatie naar de leden toe en promoten van onze vereniging. Hierbij maken wij gebruik van onze website, nieuwsbrief, social media en handbalNL-app.

Bij vragen of opmerkingen kun je altijd 1 van de desbetreffende commissieleden benaderen of mailen naar prcommissie@hvduiven.nl

• Leden PR-Commissie

• Jasper Knippen

• Christel Rijkaart

• Mila van den Boom

• Saskia Piepers

• Chantal Piepers

• Marieke Gozefoort

• Emma van der Velden

• Aanleveren stukjes

Als commissie kunnen we uiteraard niet bij alle activiteiten aanwezig zijn. Voor de plaatsing van verslagen, foto’s en/of filmpjes zijn we ook afhankelijk van jullie. Laat ons en daarmee de vereniging weten wat jullie als team allemaal doen en beleven. Denk hierbij aan wedstrijdverslagen, teamuitjes, leuke oefeningen op de training, e.d.

Hoe kan je de stukjes aanleveren? Dat kan op de volgende manieren:

Stukken voor plaatsing op website en kranten

Schrijf een leuk stukje over wat jullie gedaan of nog gaan doen. Probeer zo goed mogelijk de 5 W’s van de activiteit te omschrijven te omschrijven over wie, wat, waar, waarom en wanneer.

Denk niet dat je een enorm verhaal hoeft te vertellen (mag wel natuurlijk) een paar regels zijn vaak al voldoende. Zorg wel dat bij je stukje minimaal 1 foto wordt bij gevoegd is.

Aanleveren via prcommissie@hvduiven.nl

Stukken voor plaatsing op social media

Denk je: een stukje schrijven duurt me te lang. Ik wil de vereniging nu laten weten wat we doen!

Stuur dan je foto’s en/of filmpjes direct door voor plaatsing op Social Media:

• Facebook: Aanleveren via prcommissie@hvduiven.nl of via direct messages naar HV Duiven
    • Instagram: Aanleveren via direct messages @handbalduiven

We kunnen niet garanderen dat alles direct geplaatst wordt, maar we doen ons best.

* De Pr-commissie voert altijd de eindcontrole uit over de aangeleverde stukken en kan desgewenst tekstuele aanpassingen doorvoeren.

** De Pr-commissie verwacht dat er bij het doorsturen van de te plaatsen content rekening is gehouden met de Privacy Policy van HV Duiven. Check dit dus altijd voordat je iets doorstuurt, even vragen of iedereen akkoord is met ’t maken van publiceerbare foto’s / filmpjes is heel makkelijk.