• Wedstrijdsecretariaat

Dit doet het wedstrijdsecretariaat:

Voordat de competitie echt van start kan gaan moeten alle wedstrijden nog ingepland worden, hiervoor zorgt het wedstrijdsecretariaat. De gezellige seizoenafsluiting waarbij (bijna) iedereen een thuiswedstrijd heeft is dus mede te danken aan het wedstrijdsecretariaat.

Het wedstrijdsecretariaat zorgt er ook voor dat eventuele wijzigingen in het wedstrijdschema goed verwerkt worden en of alle uitslagen wel tijdig worden doorgegeven.

De indeling van zaaldiensten: scheidsrechters en bemanning wedstrijdtafel ligt ook bij het wedstrijdsecretariaat. De zaaldienst is een verenigingsverplichting die het mogelijk maakt om onze thuiswedstrijden te kunnen spelen. Het wedstrijdsecretariaat doet haar best om de zaaldiensten zo goed mogelijk af te stemmen op de schema’s van de wedstrijden van spelers/coaches.

Het is in ieders belang dat de indeling van de zaaldiensten wordt nageleefd. Iedereen wil graag dat de wedstrijden op tijd kunnen beginnen. Uitloop van de zaaluren worden doorberekend aan onze vereniging en kost ons dus extra geld!

Mocht je onverhoopt een zaaldienst niet kunnen draaien dan dien je zelf voor vervanging te zorgen. Bij het wijzigen van een zaaldienst dien je dit altijd door te geven aan het wedstrijdsecretariaat, zodat dit ook in het wedstrijdschema aangepast kan worden. Helaas is de vereniging genoodzaakt bij het verzaken van de zaaldienstverplichting een boete van €10,- op te leggen.

Voor vragen en het doorgeven van wijzigingen in de zaaldienst kan je contact opnemen via wedstrijdsecretaris@hvduiven.nl

• Leden wedstrijdsecretariaat

• A.I. Jeff Ronge